Studentsportardag

Idag är alla studenter lediga för idag är det nämligen studentsportardagen som universitetet har en gång per termin.

Lotta och Jossan kommer hit vid elva för att åka skidor med mig och sen äta lunch samt baka semlor nu när det är Fettistisdagen.
Det kommer bli jättekul tror jag, ska bli skönt att åka skidor nu med tanke på att solen skiner redan nu när klockan inte är mer än halv nio. Ljuset har verkligen kommit till Norrland på riktigt nu, skönt!

Men nu har jag massor att göra innan de kommer, jag måste öva på steppen fler gånger för jag kan inte det än, sen måste jag även ner om affären för att handla hjorthornssalt till semlorna och dammsuga här hemma.

uppdaterar senare i kväll, då får ni se bilder från dagen.

Ha en bra tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0