Sovmorgon!

Oj va jag uppskattar att ha sovmorgon nu för tiden. Inte för att jag sover så länge utan för att jag kan göra det i fall jag vill. Sen är det ju alltid så att man ändå  är pigg just det mornar då man inte behöver vara det.

Jag börjar inte förrän tio idag och det är riktigt skönt! Så efter att jag tog LÅNG tid på mig i badrummet i morse så sitter jag nu och äter en lång härlig frukost.

Senare ska jag öva igenom min strech till steppasset ikväll. Det är nämligen så att jag ska ha strechen på steppasset som Anne håller i ikväll. Ska bli kul att ta på mig ledarrollen för första gången.
Efter jag har övat på det så ska jag försöka slipa lite på min del av vår gruppredovisning till imorgon.

Så nu får jag ät upp och göra mig iordning för att ta bussen om 45min. Härligt att ha god tid på sig!
Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0