Soppa en söndag.

Nu har jag precis skickat in vårt grupparbete. Så nu ska det granskas av en annan grupp innan det är dags för opponering. Vi ska också opponera på en annan grupp så det lär vi sitta hela eftermiddagen med imorgon och knåpa på.

Jag har inte orkat göra lika mycket som jag hade tänkt mig i eftermiddag men vad gör det.
Nu ska jag ställa mig i köket och koka en god broccolisoppa och efter det blri det träning. Core och Bodypump är det som står på schemat idag för min del.

Sen när jag kommer hem ikväll så ska jag öva lite på step läxan, både det teoretiska och det praktiskta tänkte jag.
Hoppas att jag klarar tentan imorgon, men det känns som om det inte borde vara så svårt. Men man vet ju aldrig, prov är ju alltdi prov.

Nej nu ska jag göra soppa och hoppas på att Robin tar nästa buss så att jag träffar honom innan jag åker och tränar.

Vad händer hemma hos er denna söndagskväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0