Söndagsmys

Här hemma är det en skön dag fast min näsa är igenkorkad.

Robin gjorde väldigt många goda pannkakor innan i morse som vi snabbt åt upp. Sen dess har jag tittat en massa på OS-sändningarna sen i natt och även övat på step- muskellåten som jag har i läxa denna vecka. Är tufft att  få in rätt takt i situpsen även om man tror att det är jättelätt. Men nu känns det som om jag börjar få till det.

Nu tänkte jag städa lite, ingen storstädning men vi har trots allt en toalett som måste skuras och golven måste dammsugas. Men mer än så tänker jag knappt göra för mitt huvud orkar inte det.

Robin sitter och pluggar flitigt som han är, men efter jag har städat så ska vi gå ut och ta en lite promenad. Inte för att vi måste röra på oss men mest för att få lite frisk luft, jag tror att vi båda blir lite piggare utav det.


God pannkaksfrukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0