Solig lördag

Har varit på gymmet hela morgonen, skönt att få tränat på morgonen. Man blir så pigg då och efter det har man hela dagen framför sig.
Jag gick först på dagens Corepass och efter det fick jag låna spegelsalen och lira lite med stepbrädan. Ska hålla i uppvärmningen på tisdag så jag övar för fullt, det är väldigt kul när man får börja dra igång med det svåra.

Just nu har jag ugnspannkaka i ugnen som jag och Robin ska äta till lunch, gott!
Sen blir det en dag i soffan för att lära mig en massa matlagningstermer. Hade gärna velat vara ute idag för det är strålande sol men saken är att det blåser mycket och det kombinerat med tjugo minusgrader är inte jättekul.

Hoppas solen håller i sig hela nästa vecka också när svärmor kommer hit. Robins mamma är ledig hela nästa vecka och ska därför bo hos oss, något som vi ser framemot väldigt mycket. Kommer bli mysigt att ha henne här uppe. Synd att jag har mycket i skolan den veckan bara, men lite tid har man ju alltid över som tur är.

Men nu är pannkakan snart klar så nu blir det lunch!

Vår julkortsbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0