Snöfall

Det känns som om det var väldigt längesedan det snöade här uppe. Men idag gör det faktiskt det, men inte mycket utan istället för södra Sveriges snökaos så har vi ett lätt snöfall som är så vackert så!

Själv Sitter jag och äter frukost så tyst jag kan för Robin och hans mamma sover fortfarande. May kom hit sent igår så de lär väl sova länge om jag känner de rätt.
Robin är ledig i dag vilket är sknöt för dem båda då de får lite tid att umgås på.
Jag däremot är allt annat än ledig idag, ska vara i skolan från nio till fem. Men det kommer bli en kul skoldag så antagligen kommer tiden gå fort.

Nej nu måste jag äta upp min sista macka och grötresterna om jag ska hinna med den önskade bussen.
Ha en bra måndag och ni som har sportliv, njut av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0