Shoppingdag!

God morgon!
Igår kväll var jag och Robin på fest hos hans klasskompisar och det var hur kul som helst.
Vi började först hemma hos Max i hans korridor. Där såg vi på spåret och mätte våra kunskaper ( Robin har sjukt allmänbildade kompisar så jag måste jobba på det där , tur att jag kan skylla på min ålder ;))

Efter ett par timmar där skulle vi ta bussen ut mot Tomtebo egentligen men då säger alla andra att nej vi går det tar inte så lång tid. Men det visade sig att det tog mycket längre tid än vad vi troode att det skulle ta. Så efter ca 40minuter promenad i 15minus grader i bara nylonstrumpor kan jag säga att det var skönt att komma in i en  lägenhet. Väl lägenheten var det riktigt varmt då det var hur mycket folk som helst där, otroligt kul att få träffa alla kompisar till Robin.
Det var ju verkligen inte stelt som jag var rädd för nu när jag va ny där, tvärtom. Alla undrade jättemycket över "Mytes" flickvän som de sa.
Ska verkligen bli kul att träffa dem igen.

Så efter en härlig kväll kom vi hem kvart i två och då hoppade vi ner i sängen och tinade upp våra isbitar till tår. Sen somnade jag som stock.



Så här såg jag ut den kvällen, även om det är svårt att se så här underifrån.
Men jag hade i alla fall min nya tröja och sen en svart kjol till det.


Idag ska jag och Robin in till stan för äta en god Brunch med mina tjejkompisar Lotta och Jossan. Efter brunchen ska vi gå en runda på stan och det kan verkligen behövas för jag måste shoppa en del nödvändigheter.

Sen efter stan blir det hem om snabbt ochäta lite innan jag ska till stan igen för att se på melodifestivalen.

Vad ska ni göra denna lördag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0