Nya tag.

Jag har hela veckan varit inställd på att jag skulle ha tenta på att step teori nu imorgon. Men så när jag satt och pluggade på alla muskler idag ringer min tränare och säger att hon är fortfarande sjuk sen hon ställde in sina träningspass igår och kommer att vara hemma hela dagen imorgon med.
Så istället fick vi bestämma måndag som ett nytt tentadatum.

Känn konstigt för hela dagen har jag varit förberedd på att jag skulle ha en lång pluggkväll ikväll och inte träna med mera. Men istället så sitter jag nu här helt tomhänt känns det som.
Får ju fortsätta plugga ltie till ändå så att det sitter på måndag, men ändå luften gick ur mig lite. Var ju så taggad över att få skriva den imorgon.

Men men nu har jag siktet inställt på att vila upp mig framför tv.n istället, imorgon väntar ännu en ny lång dag med tuffa utmaningar av olika karaktär.

Innan jag sätter mig i soffan ska jag dock baka lite, jag håller just nu på med egengjord müsli som är i ugnen. Ett recept som jag fått från Jossan i klassen, vet att det är supergott och hoppas nu på att mitt försök blir lika gott som hennes.
Efter det ska jag slänga ihop en sats bröd tänkte jag, längtar efter nybakat bröd igen!

SEN ska jag bara fixa lite på datorn innan jag lägger mig i soffan.

Varför måste jag jämt vara så rastlös för???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0