Njuter

Sitter nu med älskade Robin i soffan och känner mig så där lagom nöjd. Tittar titt som tätt på mitt körkortsbevis samt njuter av magen lite lätt är uppsvullen av de fina bakverken vi har ätit.

Kom inte hem förrän sju ikväll då jag har mycket plugg i skolan att göra och efter det var jag tvungen att åka inom stan för att handla skor till sittningen imorgon :).

Åh vad jag känner mig nöjd med att äntligen var klar med körkortet, min kropp känns så mycket lättare nu. Det är precis som om en 50kilos klump har släppt från mina axlar.

Vill passa på att tacka för alla gratulationer som jag har fått idag, jag tror aldrig att jag har fått så här många sms under en och samma dag.

Jag har ju knappt berättat för någon att jag har kört här uppe så ni kan ju själva tänka er hur paff mamma blev när jag ringde henne i förmiddags och sa att körkortet var klart.
De hade tom ringt till blomsterbutiken här i Holmsund och fixat så att jag fick hem en finfin växt från dem. Blomman kom hem till dörren så jag blev väldigt glad när jag kom hem här hemma. För här hemma väntade en fin pjkvän som precis skulle slänga in en finfin pizza i ugnen och samtidigt stod blomman och väntade på bordet.

Nej nu ska jag sluta skriva och bara njuta av min dag. Ha det så bra vänner!

EN fin fin växt från mamma och pappa!


Goda bakelser som vi nu har tryckt i oss.


Två härliga papper som visar att jag har klarat både teorin och uppkörningen :)

Kommentarer
Postat av: Maja

GRATTIS! så himla duktig. gött att äntligen ha klarat av det. hoppas du med kommer gå runt o få såna där små mysiga kickar av frihet när du minst anar det, bara för att du har körkortet ;)

2010-02-06 @ 00:55:29
URL: http://majalinnea.wordpress.com
Postat av: 3s

Grattis lotta! Jag trodde du lagt det åt sidan sen du flyttade :) det e så skönt o ha över! många grattiskramar!

2010-02-08 @ 10:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0