Myskväll efter hård träning

Ja nu sitter jag här nervarvad igen. Skönt att komma hem efter hårda pass på gymmet, mest hårt var det för mitt pyske.
Stepen tränade jag sist och därför kände jag mig lite nervös under hela bodybalancepasset. Men steppen gick ändå ok. Eller jag tror att det gick skitbra egentligen, om man ska lyssna på vad tränaren min sa. Men som många vet har jag väldigt höga krav på mig själv  och inget är bra om det inte är perfekt. Därför tycker jag att mitt enda misstag som var att jag missade ett steg en gång var hemskt och att alla måste ha märkt det. Men jag vet också att nästa gång kommer det sitta och att man blir bättre och bättre är väl ändå det viktigaste.

Hur som helst ska jag i alla fall skriva ner alla bra och alla dåliga sakerna med min insats på en lapp innan jag går och lägger mig så att jag peppar mig själv lite.
Kul var också att många som tränar där på steppen tycker det är väldigt kul att jag går in och leder lite ibland och att jag är ny osv. Det märks för det är många som berömmer och frågar massa i omklädningsrummet efter passen. Skönt att känna sig välkommen bland dem och att de tycker det ska bli kul att jag någon gång kommer stå där långst fram och leda ett helt pass, åh jag längtar!
Känns bra nu, och jag ja jag ska träna hårdare än någonsin för att bli bättre på det och att jag framstår som en bra ledare.

Nu sitter vi här helt utslagna och tittar på os, jag läser bloggar och vi äter kex med ost och smuttar lite på vitt vin. Kan man ha bättre tisdag tro?

Imorgon blir det skola, svärmorsitd på eftermiddagen och bio med mytarna på kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0