Middag på Invito

Nu har vi kommit hem efter en helt underbar kväll på Resturant Invito i stan.
Det blev två rätter för oss så nu sitter vi här proppmätta men väldigt nöjda. Maten var verkligen hur god som helst och stämningen där inne var väldigt mysig, ett perfekt ställe att fira 2årsdagen på.

Jag har inte mycket mer att säga än så, mer än att Charlotte Kalla är grym, att ta OS-guld är stort, Otroligt stort!

Här kommer lite mörka och suddiga bilder, men det är bättre än ingenting hoppas jag.


Robin tittar i den fina menyn

Fina blommor på bordet

min mat, krämig pasta med kyckling, salami, och soltorkade tomater.

Robins pasta med någon svampvariant.

En ful bild på mig, men ändå.

Min goda dessert!


Robins goda dessert, en chokladtårta med blåbär och blåbärsglass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0