Middag på All Star!

Har haft en mycket trevlig kväll på stan med Robin och May.
Efter två alvedon och god mat på All Star så släppte min huvudvärk och nu känner jag mig väldigt pigg efter fyra timmars sömn i eftermiddags.

Det blev en god middag på All star, jag åt nudelsallad med biff, May åt lax med bakad potatis och Robin åt en kycklingburgare.
Till efterrätt blev det choklad dipp och frukt, så himla gott verkligen.

Men nej nu får jag sluta skriva för vi måste följa damhockey-dramatiken och spela kort. Får passa på att umgås med May innan hon åker hem till Skåne imorgon.


Robin och May med vars en  öl.


Min Efterrätt, frukter med chokladdipp, kan rekommenderas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0