Lördagsmys!

Åh idag har jag haft en riktigt mysdag! Har legat i soffan hela eftermiddagen och bara läst i en av mina nya böcker. Sjukt skönt att lägga skolböckerna åt sidan en hel dag faktiskt. Läste precis ut boken och insåg att klockan är över sju redan, oj då!

Tur att jag har lagat kvällsmat idag så jag slipper känna mig helt lat. Nu ska jag bara mysa med min pojkvän resten av kvällen och ha det så bra som man bara kan, kanske blir det kladdkaka också. Men orkar jag slänga ihop en kaka? Ja det gör jag väl, det tar ju max 5minuter.

På tal om mys kan vi med glädje konstatera att vi har haft ett finint snö fall här under dagen och mer beräknas komma imorgon. Känns så mysigt att ligga i soffan en hel dag och bara läsa i min bok och känna vintern på andra sidan fönstret. Men oj  vad den här eftermiddagen har varit olik mig, tur att jag tränade imorse så ni inte tror att jag har gått o ch blivit sjuk ;)

Nej nu blir det bakning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0