LEDIG!

ÅH vilken härlig känsla jag har i min kropp nu!

Efter ännu en lång skoldag så är vi äntligen klara med vårt grupparbete. Vi hade först redovisning och opponering fram till halv tre idag. (Opponeringen gick bara bra för er som undrar. ) När redovisningarna var klara bestämde vi i vår grupp oss för att justera vårt arbete på det som var lite fel, för det var inte så mycket nämligen så vi hoppades på att bli klara rätt så snabbt. EFter ca två timmars jobb var hela justeringen klar och vi lämnade in den slutgiltiga versionen på det hela.
Det är så grymt skönt att inse arbetet behövde inte vara inlämnat förrän på fredag och i och med att vi är klara redan så är vi nu lediga från skolan i 4 hela dagar.
Kan jag säga annat än att det är skönt.

Skönt med så lång ledighet för då hinner jag bli tillräckligt rastlös för att börja längta till skolan igen, nu lät det som om jag är skoltrött men det är jag inte, bara så ni vet.

Hämtade även ut min Mikrobiologitenta idag och det visade sig att jag satte ett Vg på den också, är sjukt nöjd med mig själv idag måste jag få påstå.

För att fira dagen har jag sagt åt mig själv att inte träna ( mest för att jag tränade dubbelpass igår och imorgon ska jag vara på gymmet stora delar av dagen så behöver en paus) utan bara få ligga hemma i soffan och slappa.
Det jag ska göra är att se på Friidrott och Andra avenyn samt fixa till mitt cv lite osv.

Dock så ska jag fixa en massa pappersarbete först, så som att sätta in mina skolpapper i min Kostvetenskap B- kurs pärm och betala lite räkningar.

Jag älskar att strukturera upp alla papper och sådant när jag väl har tid, som ikväll!
Som ni kanske ser har jag redan laddat upp med en kanelbulle, och det lär bli fler. Åh vad jag njuter av att ha en frys full med hemmagjorda bakverk, bra Lotta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0