Huvudvärk!

GAAH vad jag hatar huvudvärk, jag hade glömt hur ont det kan göra.
Kom hem från skolan vid tolv och sen dess har jag bara ätit och sovit, somnade innan ett och vaknade för en kvart sedan. Jag trodde först att min huvudvärk hade försvunnit när jag vaknade men icke så för så fort jag ställde mig upp kom den tillbaka.

Ussch, undra var det beror på. Antingen så har jag legat och gnislat(?) tänderna inatt, eller så är det bihållsinflammation som jag tyvärr misstänker att det är, men jag hoppas att det bara är vanlig spänningshuvudvärk som uppstår vid för lite sömn( os fel).

Men nej nu får jag försöka duscha och fräsha till mig, vi ska ju ut och äta med May ikväll för imorgon åker hon hem. Vill verkligen åka med till stan så jag hoppas att huvudvärken blir lindrigare.

Åh va skönt, nu kom Robin hem med ett halt paket alvedon, vad skulle jag gjort utan honom?

Hoppas ni har en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0