Härlig utgång!

Hej på er!
Om ni tror att jag har legat och sovit tills nu så tror ni fel! Vi var nämligen uppe tidigt i morse, redan vid sju gick vi och traskade ner till tvättstugan.
Sen dess har vi hunnit med en hel del, vi har tvättat, vikit all tvätt, handlat och städat halv lägenheten.
Det jag gör nu är att se på guld och bronsloppet från igår samtidigt som jag kikar igenom allla de bloggar som dagligen följs. När skidorna är klara så ska jag ta ett varv med dammsugaren innan jag får sätta med mig läxorna.
Har en hel del att läsa och vill få läst så mycket som möjligt nu innan May kommer ikväll.

Får se hur mycket jag orkar göra idag för inatt sov jag bara tre fyra timmar, anledningen till detta var att jag var ute med tjejerna från klassen igår och kom hem sent.
Kväll var hur kul som helst, från början var jag inte jättetaggad men efter ett tag på förfesten var jag med i leken.
Det blev en lyckad kväll och lyckan vad fullständig så vi såg på skidloppet i kön på väg in till Rex, det var en kille med iphone som tittade på det och vi var ju inte sämre ;)


Som sagt, det var en lyckad kväll och jag hoppas att det blir fel av dess slag.
Jag hoppas även att min ork varar hela dagen så jag får röjt undan lite plugg, men man kan ju alltid ta en powernap på soffan senare.

Ha en bra söndag så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0