Härlig dag!

Jag minns inte ens sist jag var hemma redan halv fyra på eftermiddagen. Jag minns inte heller sist jag var hemma innan det var mörkt utomhs. Men idag är jag det i alla fall, sjukt härligt må ni tro!

Skolan började inte förrän klockan tio imorse då vi hade föreläsning om Genusperspektiv. Efter det blev det lite grupparrbete men vi blev klara så himla fort så vid två åkte jag in till stan för ett ärende och det slutade med att jag var hemma redan halv fyra. För en halvtimme sen alltså.

Jag känner mig helt fri!
Sen jag kom hem har jag övat på strechen ett par gånger och efter det har jag inte gjort mer än satt mig i soffan och förerett mig med lite eftermiddagssysslor.

Detta vill jag hinna med under resten av dagen:
  • Söka ett antal sommarkurser till sommaren som kommer.
  • Läsa igenom mitt CV och skriva upp alla platser som jag vill åka och prata med för att söka sommarjobb hos.
  • Öva på strechen en gång till tills ikväll.
  • Laga middag till ikväll då paj står på schemat.
  • Träna Bodybalance och Step.
Nej nu ska jag äta upp mina Kiwis och söka sommarkurser för fullt :)


Kommentarer
Postat av: Maja

Hej Lottis! Gud vad snäll du är som skriver. Uppskattar verkligen råd från dig. :)

Ja, jag kommer ihåg din mage! Speciellt på väg hem från Liseberg när vi festat loss på Olofs chokladvinst, haha. Så tycker jag också att jag ser ut. Och trycker man på magen är den hård.

Jag har också hört att det kan vara så att jag har stressad tarm, typ, en kompis här får det lätt. Men jag har inga andra problem än att det gör ont, som att jag blir lös eler hård i magen.

Säkert har det med det att göra. För just nu, den här och förra veckan, har mina matvanor varit… mja, under all kritik. ;)

Jag fick förresten inte göra tester här uppe i Fränsta så det får vänta till påsklovet då jag är i Kristianstad. Därför ska jag ta tag i mitt liv men det får bli efter modevisningen, just nu finns inget annat i mitt huvud.

Tack igen! Du är fin. Vi hörs, kramkram

2010-02-09 @ 20:19:47
URL: http://majalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0