Hårdträning

Jag och Robin sitter som vanligt så här dags i vår sköna soffa och bara tar det lugnt.
Eller ja jag sitter och läser lite skolrapporter och sådant, men inget ansträngande.

Vi har båda tränat dubbelpass ikväll, bodypump och spinning. Det var skönare än det har varit på länge att träna. Man kände hur allt adrenalin pumpade runt i kroppen och jag bara njöt. Kände ming starkare än någonsin. Kanske är det för att mitt liv rullar på bra nu för tiden. Det är skönt att ha så fina vänner som jag har, fin pojkvän och familj samt att skolan och alla andra projekt börjar gå riktigt bra.

Skönt att februari är här, det kommer bli en fin månad på många sätt ska ni tro! Bäst ni håller utkick här på bloggen nu de kommande veckor, för snart hoppas jag kunna släppa en god nyhet.

Ha det bäst gott folk och simma lugnt vetja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0