Godmorgon lördag

God morgon gott folk.

Efter en god natt sömn så väckte Robin mig runt halv nio och sa att det var dags att gå upp.
Väl uppe väntade en stor härlig frukost på mig vid köksbordet. En härlig känsla är att få veta att man inte behöver stressa i sig frukosten utan man kan bara njuta av det goda brödet och vår hemmagjorda müsli helt utan tidspress, GÖTT!




Nu vid tio ska vi ner till gymmet för att träna två härliga pass, först blir det Core och sen ett litet Spinningpass efter det. Skön start på dagen.

När vi väl kommer hem igen kommer jag ha fullt upp med att göra Stepläxa och att öva till tentan som jag har på måndag.

Ikväll väntas en finsittning i skolan, kommer bli jättekul för det är dietistnollornas sittning. Alltså de dietister jag kommer gå med så småningom :). Ska bli kul att träffa mina framtida klasskompisar och få festa med vännerna från klassen med.
Att det är finsittning är också extra roligt, ska faktiskt ha min studentklänning och en kavaj på mig tror jag. Men det visar jag sen. Jag hoppas bara att klänning fortfarande passar och att den inte ramlar ner för mig, tror nämligen att jag är lite mindre nu än då, i alla fall där klänningen ska "fästa". Men ni får kanske se ne bild sen ;)

Nu: Gymmet!

Kommentarer
Postat av: Maja

åååh vad avundsjuk jag blir. jag unnar mig inte ens något annat pålägg än kvaiar till frulle och nu har dessutom grötgrynblandningen tagit slut ;)gud vad kul att få klä upp sig förresten! du måste visa bild :)

2010-02-06 @ 15:29:29
URL: http://majalinnea.wordpress.com
Postat av: Jenny

Hej lotta! :) är fortfarande fast i läsandet av din blogg, skit skoj att läsa vad ni har för er däruppe, man kanske själv hamnar där ju! har undrat ett tag nu: vad är det för bröd du bakar? älskar själv hembakat grovbröd fullt med grovt mjöl och frön :) kanske kan du skicka receptet? hade varit kul att prova något nytt! :)

KRAM

2010-02-06 @ 19:18:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0