Goda lunchmackor!

Jag är ensam hemma nu på eftermiddagen då Robin är i skolan och pysslar med ett grupparbete.

Då jag har städat och pluggat mycket nu i ett par timmar är jag hungrig. Men istället för att laga någon avancerad lunch som jag inte har lust med då jag är ensam gjorde jag istället ett par goda lunchmackor.

Jag mosade en avokado, hackade en tomat blandade ner det i keso med salt och peppar. Den röran la jag sedan på tre grova rostade mackor och till det blir ett glas mjölk perfekt!
Kan säga att det blev himla gott så det är ett tips till er då ni inte orkar göra något avancerat men ändå vill ha ett par mättande och nyttiga mackor!


Nu ska jag plugga vidare innan jag klär på mig ytterkläderna för att ta en skön promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0