God morgon

God morgon på er! Mår ni bra idag?
Här är allt super, vädret är fint men lika kalls som igår. Norrland har nog inte fattat att allt under 20minus grader är fruktansvärt kallt. Fast samtidigt som jag tycker det är kallt måste jag ändå säga att jag gillar det, okej att man fryser lite men det  är så himla fint väder så jag ågr mest runt och njuter av det fins norrlandslandskapet som lyfts fram i allt solsken.

Om en stund ska jag till skolan, ska ha föreläsning om grönsaker och potatis. Sen i eftermiddag vet jag inte riktigt vad som händer, det jag vet däremot det är att ikväll ska vi på bio. Vi ska se Farsan vid halv sju.
Det ska mysigt att gå på bio!

Nej nu måste jag kila, ha en skön onsdag och jag hoppas för er sydsvenskar som läser att snökaoset har lugnat sig lite och att ni kommer fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0