God kväll!

Oj vad min kropp är slutkörd. Jag är helt slut efter träningspassen. Körde först ett Bodypump-pass och jag kan säga att gjorde nästan ont i kroppen efter att inte ha kört passet på nästan tre veckor.
Jag ångrade mig nästan då efter att det passet var slut att jag hade bokat in mig på Spinningen också, men det var bara att bita i det sura äpplet och köra. Och som jag körde, shit jag hade tydligen hur mycket energi som helst i mig utan att veta om det.

Måste även tillägga att jag blir lika impad varje gång som någon som väger över 120kilo orkar spinna 45minuter i det höga tempot. All eloge till dem som kämpar på minst lika hårt som jag gjorde. Hade en tjej brevid mig idag som vägde mitt dubbla men som gav järnet, det slutade med att vi satt och peppade varandra på slutet, en härlig känsla.

Nu har jag landat och njutit av Johan Olssons bronsmedalj som han kammade hem nyss då han blev trea i femmilen. Sjukt bra och sjukt är också att man kör fem mil på lite mer än två timmar, hur orkar man det?

Men nej nu ska jag se på den stora Hockeyfinalen som alla har pratat om denna helg.

Kul att ni har varit så många här i dag också, det gillar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0