Glasskalas!

Tjena!

Medan jag och Robin tittar på Mästarnas Mästare på Svt så käkar vi finfin glass må ni tro. Vi var nämligen och storhandlade idag, och förutom väldigt många kilo frukt och grönt så sprang vi på billig glass.
Inte vilken glass som helst heller, utan Sia glass som var på extra pris. Tre paket för 25kr. Den köpfällan föll både jag och Robin så gärna för och tre paket blev det då så klart.
Citro/Lakrits glassen överträffade verkligen mina förväntningar, musfilibabba!

Annars har det kanske inte hänt jättemycket idag.
Har varit i skolan mest hela dagen och arbetet med vårt grupparbete som käns riktigt kul! Jag trodde verkligen inte det skulle vara så intressant och givande som det faktiskt har visat sig vara.

Efter skola blev det som sagt storhandling. Sen stod mer plugg på schemat när jag kom hem, plugg inför min tenta på torsdag.( har tenta på all teori som jag ska kunna inför steputbildninge)
Kvällen har avslutats med ett pass Bodybalace på gymmet och nu sitter vi här i soffan. SKÖNT!


Det här kallas Vardagslyx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0