Frusen

Jag har fortfarande inte fått upp värmen efter den långa vistelsen utomhus tidigare idag. Detta är konstigt för jag har bytt kläder, precis som man ska göra och sen har jag även lagat het linssoppa som förövrigt blev väldigt stark så jagförstår verkligen inte varför jag fryser så.

Men jag är fortfarande lite täppt i näsan sen förra helgen så kanske ligger det någon liten infektionsskit i min kropp.
Tog i alla fall beslutet nu precis att inte gå på steppen, dumt att riskera något när jag inte känner mig helt hundra. Ska istället sitta hem under en filt, ta en lång dusch, se på os och fortsätta plugga en massa mattermer inför duggan.

Ser på störtloppet i damernas kombination nu och väntar på besked om Anja ska starta eller inte, hur hon än gör så kan man konstatera att starkare kvinna rent fysiskt och mentalt får man nog leta länge efter.
Anja är stark hon.


Soppa värmer härligt skönt nu så här i vintertider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0