Fredagskväll

Hej på er!
Visst är det härligt med fredag? Jag tycker faktiskt att det är otroligt skönt att sitta här redan klockan sex för att börja varva ner.

Jag har haft en bra dag. Började med att sticka till gymmet för att ha en steplektion som gick väldigt bra, lite klurigt att instruera rätt, men efter mycket träning så blri jag nog bättre på det.
Efter lektionen tog jag bussen till skolan och hade ne väldigt givande dag.
Vi hade föreläsning om receptteknikoch en om bakning och spannmål. Två otroligt givande föreläsningar och vår lärare är väldigt kunnig och pedagogisk.

Eftermiddag har jag spenderat i spinningsalen på gymmet och nu har jag kommit hem och ätit god mat.

Ikväll ska jag bara försöka att ha det bra genom att baka drömmar, titta på os , äta choklad och öva lite på matlagningstermer.
Det kommer bli en bra kväll tror jag. Robin är  tyvärr inte hemma, han hade ju tenta idag så ikväll blir det tentafest för hans del. Det är han verkligen värd efter allt slit med detta kursmoment. Mikroekonomin var nog inte att leka med har jag förstått.

Ha en skön fredagskväll.

Mitt sällskap i kväll, ett gott choklad och två roliga kursböcker, jag lär mig supermycket för tillfälligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0