Fredag morgon!

Ja idag hade det kunnat vara en helt underbar morgon, för jag är nämligen ledig och solen skiner så härligt så!
Men jag känner mig inte helt friskt, allt började i går och i förgår då Robin kom hem helt snörvlig och trött. Sen i morse när jag vaknade kände jag hur min halv värkte och min näsa är helt igentäppt nu efter frukosten.

Men inte tänker jag ligga hemma hela dagen och tycka synd om mig, jag kommer ju inte känna mig piggare för det.
Istället så ska jag bege mig till stan för att eventuellt skicka ut lite CV och sen köpa något fint till kvällen. Ikväll ska jag och Robin nämligen till några av hans kompisar på fest. Har förhoppningar om en rolig kväll.

Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0