En snabb runda på stan!

Efter en snabb runda på stan är jag äntligen hemma igen. Jag skulle till stan för att söka lite jobb och för att inhandla en del på apoteket samt försöka hitta något vettigt att ha på mig ikväll.

Jag lämnade ut en del Cv och jag ser nu ljust på framtiden, även om jag inte fick något svar från någon av dem jag pratade med. Men det här är i alla fall en början, jag fortsätter ju min jakt under tiden som jag väntar på att någon ska höra av sig.
Nu sitter jag här hemma och letar upp en massa adresser till butiker jag ska ringa till samt skicka ut mitt CV till, man kan ju säga att utbudet här uppe är lite större än hemma i alla fall och det lovar ju gott.

Jag hittade även en topp inne på bikbok som jag ska ha ikväll på festen. Om jag ens kan gå på festen för jag är hur täppt som helst i min näsa och nu försöker jag bara ta det så lugnt som möjligt här hemma för att vila upp mitt immunförsvar.

Nej nu ska jag fortsätta söka jobb.
Här ser ni toppen som jag köpte innan idag, på bilden ser den hlet vit ut men i verkligheten är den lite så där ljust aprikos färgad,jättesöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0