Bokdag

Hej på er.

Jag har varit på gymmet nu på morgonen, först tränade jag Core i en halvtimme och efter det lånade jag hallen och körde igenom mina stepuppgifter. Känns väldigt kul att få låna hallen och få träna för sig själv, då kan man liksom släppa loss allt man har utan att göra bort sig.

Nu har jag kommit hem och bänkar mig framför Svenskornas Curlingmatch som nu sänds i repris, jag vet ju att de vann men det är ändå kul att få se dramatiken. Jag gillar Curling även om det går så långsamt, det är spännande att se hur de tänker och hur skickligt kan styra stenarna.

Annars har jag inte tänkt göra något speciellt idag, jag ska öva lite på orden inför duggan och se på os men annars ska jag bara ligga och läsa tror jag. Köpte tre pocket böcker när jag var i stan med May häromdagen, så nu får jag sätta fart och läsa lite.
Köpt de tre första böckerna av Åsa Larsson, gillar att hon skriver i norrlandsmiljö!

För en gångs skull ska jag läsa annat än Kurslitteratur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0