Alla hjärtans dag.

Vaknade lite senare än tänkt idag. Men det var skönt att få en liten sovmorgon efter en sen kväll.
Kände mig fortfarande förkyld när jag vaknade så idag blir det ingen skidåkning som tänkt utan istället ska jag ligga framför tv:n hela dagen och bara ta det lugnt. Fast jag ska ju även öva lite inför tisdagens stepmoment.

Nej nu ska jag sätta igång med steppen för jag lär få öva på det mååånga gånger idag för att få in det.

Nu är luktar det pannkakor i hela vår lägenhet, Robin vaknade upp med världens romantiska humör och står nu och gräddar pannkakor åt sjuklingen. Han är så bra min Robin.

Jag tror att vi kommer få en skön Alla hjärtans dag även om vi bara ska vara hemma idag.

Ha nu en jätteskön alla hjärtans dag människor. Även om ni inte är tillsammans med någon så tycker jag att ni ska tänka lite extra på era vänner eller åt er familj, Alla behöver kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0