10 Februari

God morgon!
Hur mår ni idag?

Själv mår jag jättebra. Kan börjar med att berätta att det gick väldigt bra igår på steppeaaset. Det var så kul att åf komma fram längst fram framför gruppen och leda lite strech.
I och med att det nästa alltid är samma folk på steppen så blir vi en rätt tajt grupp så det var många som kom frma efteråt och tyckte det var jättekul att jag började leda lite så smått.
Kul också att de frågar vad man pluggaro ch var man bor osv. Jag blir alltid lika stolt över mig själv då jag kan säga till folk att jag läser till Dietist, spelar ingen roll om de är tjejer från steppen som frågar eller om det är någon släkting.
Jag är stolt över mig själv!!!

Men nu ska jag röra mig mot bussen. För jag ska till skolab och ha redovisning samtopponering på våra grupparbeten. Är inte riktigt förberedd måste jag erkänna men jag får plugga på bussen!

Hörs ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0