Första skoldagen!

Idag börjar äntligen skolan igen. Känns som om det var en evighet sen man skrev sista tentan innan sommar, tre månader är lång tid!
Har haft tunga startar inför skolstarten de sista veckorna men inte över skolan utan över en massa annat som också ska göras nu. Men det ordnar sig, en sak i taget ni vet.
Ska bli kul att få träffa alla idag och ikväll träffar vi våra mottagningsstudenter för första gången, då ska de nollas! Vi ska ha aktiviteter hela kvällen så jag kommer nog inte hem förrän sent.
Men ska inte vara i skolan förrän halv tolv idag så därför passar jag på att förbereda mig inför steppassstarten om två veckor genom att göra alla styrkelåtar. Det går faktiskt bra, jag har hittat bra musik och pysslar nog ihop lite övningar.
När jag är klar med det ska jag köra igenom corepasset också en gång innan jag cyklar in mot universitetet. Både jag och Robin ska försöka cykla in mot stan så mycket som möjligt nu i början av terminen då det blir snålt med övrig träning och då behöver man inte passa några bussar på kvällen.
Här sitter jag och är småpirrig inför skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0