En bra tisdag

Hej!
Idag är en bra dag.
Den började med ett intressant studiebesök på sjukhuset och i deras kökslokaler, lärorikt må ni tro!
Efter det chillade jag på skolan ett tar innan det var dags att möta upp våra nollor och ta med dem på en rundvandring runt på universitetet.
Själv skoldagen slutade där och när jag skulle ta bussen hem hamnade jag turligt nog på samma buss som Robin. Sen dess hade vi lite mys här hemma i soffan med varsin kopp te och fångarna på fortet, vi går om varandra rätt mycket nu så även om vi bara har en timme tillsammans så vill jag verkligen ta vara på tiden.
När Robin sen åkte tillbaka till stan för att ha lite nollningsaktiviteter så satte jag i gång med lite Cibussaker och Checka av med folk hur vi ligger till inför morgondagens brännboll och lekar som vi ska ha på kvällen.
Nu sitter jag och äter en god omelett och laddar inför träningskvällen som väntar, ska träna bodypump och step. Var länge sedan jag hade chansen att gå på någon annans steppass så det ser jag verkligen framemot.
Sen får jag åka hem och läsa kurslitteratur en sväng. Det blir en bra kväll det här.
Medan jag försöker lägga in alla bilder från min nya kamera i datorn får ni nöja er med en bild från förra hösten. Här har vi tjejmys hemma hos mig, förra hösten var verkligen bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0