Stepinstruktör!

Jag klarade det, hörde ni? Jag klarade det.
Jag fixade hela passet ikväll så nu är jag godkänd på ett helt steppass och kan härmed börja kalla mig för stepinstruktör.
WOHO! Så otrligt härligt, superduper kul är det.

Hade otroligt mycket energi idag på passet och det lyckades jag verkligen få ut till alla deltagare, förhoppningsvis.
Åh gud va skönt att jag slipper vara nervös fler gånger, nu kan jag det det var jag så nu är det bara att köra!

Ska faktiskt börja redan på torsdag då jag ska vicka för en annan stepinstruktör som inte kan just den dagen. Men det är ju bara bra för nu behöver jag all träning jag kan få.

Har sen resten av terminen tisdagspassen som "mina".

ÅH förstår ni hur lycklig jag är?
Jag satte allt ikväll, takten satt där den skulle, mina steg satt som en smäck, jag klarade av att lära ut ett nytt block utan att krångla till det. All styrka satt och det jag är mest nöjd över det är att min kropp samarbetade bra med mig, inte en enda gång kände jag av astman eller fick hosta. Tur att jag hade preppat mig full av Bricanyl innan ;)

Nu ska jag krypa ner  isängen, det förtjänar jag.
Imorgon blir det tentaplugg och ett kvällspass nere på Ica.
Livet rullar på bra nu, känns otroligt kul!


God natt på er Kära vänner.

Kommentarer
Postat av: Maja

skrev ju på facebook till dig men skriver det igen - du är så himla duktig! skitbra, verkligen. jag är imponerad och glad att du har fixat det. step är så himla kul :D vi hörs! KRAM

2010-04-15 @ 21:41:54
URL: http://majalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0