Springtjejen!


Nu sitter jag här igen. Denna gången framför Tv4:s Halv åtta hos mig så klart.
Varje vardagkväll då jag någon gång är hemma vid denna tiden så tittar jag på det. Alltid kul att få inspiration. Men roligast är nog att se hur folk resonerar kring maten, vissa tror att de är värsta experterna! Underhållande.

Var ju ute och sprang innan. Lika skönt som vanligt. Det som man börjar märka nu är hur det lätt det går jämfört med ett par veckor sedan. Träning ger resultat.
Det är så skönt att springallt man behöver koncentrera sig på är sin egna kropp och dens jobb samt naturen som man springer förbi. Att man sedan har Abba spelandes i öronen gör inte saken sämre. Med ABBAs uptempo låtar går allt vägen. Vem kan förneka det?

Har jag berättat att jag ska springa två lopp i Maj? Om inte så vet ni det nu.
Först är det blodomloppet som gäller, 10km och sen en vecka senare blir det vårruset och då är det 5km i och med att det är den enda distansen man kan välja mellan.
Kommer bli kul det.


Här kommer lite Abba.



Nu ska jag plugga vidare innan Andra Avenyn börjar om en timme, för vem skulle tro att jag missar ett avsnitt av det?

Kommentarer
Postat av: Maja

vad duktig du är lotta! oxh tack så mycket för din kommentar, jag har glömt svara :) KRAM!

2010-04-28 @ 21:52:37
URL: http://majalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0