Spelkväll!

Det blev en riktigt mysig kväll igår.
Jossan, Lotta och Julia kom hit och då bjöd jag på bullar och te först. Sen efter fikat tog vi fram olika sorters sällskapsspel som Julia hade med sig hit. Riktigt roligt. Varför spelar man inte spel oftare? Det är ju otroligt roligt, man skrattar ena sekunden och andra sekunden är man på gränsen till förtvivlad. Men men...

Vännerna stannade till halv elva så efter det blev det sängen för min del.


Första lasset med bullar...


Idag ska jag åka in till skolan för att plugga järnet! Tar bussen nu om en halvtimme och lite senare så kommer det förhoppningsvis en del tjejer från klassen och gör mig sällskap. Att plugga ihop är bra för mig, jag blir med energisk och älskar att kunna prata med andra om det vi läser. Man lär sig så mycket på att dela med sig av sina kunskaper, man lär sig så bra av andra.
Ett het tips till er som fundererar på att börja plugga, plugga ihop om det är passar er!

Ikväll blir det förhoppningsvis ännu en myskväll med Robin. Jag känner för en kväll i hans famn, att bara få ligga där och känna närhet. Ja så får det bli!

Vad ska ni göra en söndag som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0