SNÖ?!?!

God morgon.

Som vanligt så sitter jag här med en tallrik gröt, ett glas mjölk och en hel drös med mackor till frukost.
Ska strax till skolan för att göra en rolig uppgift, en uppgift som tar fram till två att göra. Berätta mer om den sen för jag tror ni kommer tycka det är rätt kul.
När den är klar ska jag sitta och tentaplugga ända till sen sen eftermiddag tänkte jag.

Men det var inte det jag skulle komma till utan jag skulle berätta att det ryktas om mer snö här uppe nu!
Jag hoppas att det inte är sant men tydligen så är det rätt vanligt med lite "Aprilsnö" och ibland även lite "majsnö". Förstår ni, Snö i maj? Det är helt sjukt så fall.
Jag hoppas att det bara är rykten för inte vill jag ha tillbaka detta nu när solen har smält alla vägar fria från snö.


Nej ussch jag vill inte ha tillbaka vintern redan. Jag vill fortsätta att gå runt i min fina sportvårjacka som jag tycker så mycket om. Inte vill jag ta fram vinterjackan igen!

NU ska jag till skolan, ha en skön fredag.

Kommentarer
Postat av: Erika

Under maj brukar det faktiskt inte snöa, men under april händer det nästan varje år! Fast man vet om att det kommer hända blir man lika besviken...

2010-04-16 @ 20:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0