Sista rycket och Coreutbildning.

Hej på er.
Är ni vakna?
Jag har varit i vaken i tre timmar, för jag gick upp redan kloockan sju idag. Anledningen till det är att jag har mycket jag ska hinna med idag.
Nu på morgonen har jag tagit en lång härlig frukost och efter det har jag gått igenom all fysiologi och anatomi från steppen lite snabbt.
Ska nämligen på Coreutbildning om två timmar på gymmet och då skulle vi ha det fräscht i minnet så det var bara att plocka fram papprerna igen. Dock blev jag väldigt glad då jag insåg att det mesta fanns kvar i huvudet, skönt!

Sen dess har jag suttit med plugg inför tentan i morgon. Varför kommer man alltid på en massa detaljer man vill kunna precis sista dagen innan tentan, det får en att alltid bli lite så där lagom panikslagen.
Men jag vet att jag kan allting i stora drag, det är bara detaljerna på alla moment som jag inte kan superbra. Måste till exempel öva in alla fiskars utseende, baljväxternas namn och utseende, förvarings temp på olika grönsaker, en del detaljer vid bakning och sen måste jag lära mig vad man gör utav de olika styckningsdetaljerna på gris och nöt.

Tur jag har ett par timmer ikväll också ;)
Så här ser det ut just nu på vårt köksbord, jag är inte på upploppet nu i pluggloppet, sjukt skönt!


Snart får jag förbereda mig inför att åka, måste äta en tidig lunch innan jag sticker och packa mina saker och så.
Ska bli kul att se hur det går till idag, har ju aldrig varit på en sån här utbildning men jag är säker på att det kommer vara kul och givande. Om inte annat så måste jag ju intala mig det för att orka i sex timmar.
Gäller att ha med mycket frukt och nötter för att orka tror jag.

Här klätt mig sportigt idag för att få in känslan redan nu på morgonen.
På med sportbehå, träningstopp, träningsbyxor och Robins Adidasjacka.


Ska vara på gymmet redan halv tolv även om utbildningen börjar tolv för jag vill hinna med att göra en beställning på träningskläder innan vi börjar. Vi anställda har speciella erbjudande från Adidas då man kan beställa kläder till halva priset en gång per termin så det ska jag göra idag.

Vad ska ni göra denna söndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0