Sima och plugg!

Hej på er!

Idag har jag fått gjort mycket ska ni tro.
Jag har varit i skolan och pluggat flera timmar och direkt efter det åkte jag hem. Här hemma skrev jag klart ett grupparbete som nu är klart för inlämning.
Jag har även pluggat in alla styrkelåtar till steppen imorgon.

Kvällsmat har jag också hunnit göra, linssoppa är verkligen hur gott som helst!
Efter kvällsmaten stack jag snabbt ner på Konsun och handlade en apelsin och en citron.
Jag håller nämligen på att göra Sima kallas det.
En finsk dryck som är klar om 1-2två veckor. Ska ta med den till skolan nästa vecka då vi har en redovisning.Drycken är en del av vårt arbete kan man säga.

Här är siman nu i en spann och ska ligga här till imorgon då jag ska tappa upp den på flaskor.



Blev klar med siman för snart en timme sen och sen dess har jag letat febrillt efter kurslitteratur inför nästa kurs. Huvudboken var inga problem att hitta, men det tog ett tag innan jag hittade ett priserbjudande som jag kunde nöja med mig. Bara den boken kostade mig ändå 760kr!
Men då kan jag trösta mig med att jag behöver den sen under flera dietistkurser.
Försökte hitta fyra andra småböcker från livsmedelsverket också men de hittade jag inte, får försöka senare igen.

Nu ska jag plugga vidare igen! Har kommit fram till att inget bord är tillräckligt stort för att rymma alla böcker som jag använder nu när jag tentapluggar, allt är ett enda kaos. Men ett roligt kaos med massor av kunskap i.
Eller vad säger ni?


Kan berätta för er att mina astmabesvär har lugnat ner sig lite nu men är fortfarande kvar. Men jag tror att de försvinner helt till imorgon. Tur jag ska till gymmet och göra passet en gång för mig själv imorgonbitti innan själv uppkörningen. Får helt enkelt se vilken nivå jag kan lägga mig själv på.

Kommentarer
Postat av: Maja

Det bästa av kaos ;) Hoppas du blir helt bra snart! Det är helt sjukt förresten att vi har så varmt här uppe... Idag stod terometern på 24,5 grader vid fyra och visst den har stått i solen hela dagen men det har varit galet varmt, speciellt eftersom det knappt blåst. :P

2010-04-12 @ 20:27:25
URL: http://majalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0