Nya Kursböcker!

Nu när det snart är ny kurs på gång så har jag beställt ny kurslitteratur. Jag har fått hem det mesta som jag ska ha och det är väldigt bra böcker efter det lilla jag har tittat på.

Jag har även beställt två böcker från Livsmedelsverket, Mat för små barn 1-6år och sen även Mat för spädbarn. I den senare boken stod det jättemycket om amining och hur man ska äta om man ammar och hur man bör göra vid barns övergång från endast bröstmjölk till annan mat. Jag har redan smygläst lite i den, eller halva boken rättare sagt. Men boken är bara på 50sidor så det är kanske inte så svårt.
Men min huvudbok är ju destu tjockare. 1400 sidor på engelska, men som tur är ska vi inte läsa hela.

Nästa kurs lär bli hur kul som helst hoppas jag!


Böckerna från Livsmedelsverket som jag kommer ha mycket användning av.


Den här boken blir nog tung att ta sig igenom, men allt går om man vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0