Ny frisyr!

Idag mår jag bättre, mycket bättre.
Det tack vare mina fina klasskamrater som jämt är supersnälla mot en. Tack för allt pepp tjejer! Ni är bra ni.

Har börjat på ett nytt delmoment i denna kurs idag. Kost och folkhälsa heter det och håller på i 6veckor lite drygt sen är det sommarlov typ.
Det verkar vara en rolig kurs men som alltid annars så är det mycket man ska hinna med och man blir alltid lite uppstressad de första dagarna. Men jag ska verkligen göra mitt bästa för att hinna allt, precis som vanligt ;)

Men det roligaste denna dagen var nog ändå att jag klippte och färgade mitt hår i morse, så efterlängtat må ni tro.
Det blev en kort, rockig blond frisyr. Lite lik min förra fast mer "extrem". Snaggade nästan ena sidan hela och det är asskönt ska ni veta.
Min frisör var jättebra och jag tror att jag ska fortsätta hos henne. Billig var hon också.
Hon la även lite ljusa slingor, det har behövts det också. Nu ser jag äntligen glad och positiv ut igen, inte blek och tråkig.

Här är tre bilder, den snaggade sidbilden blev jättemörk men håret är lika blont där som på andra sidan.
Sen har det även blivit lite lockig nu men det ska plattas i normala fall.





Nu ska jag duka för Robin är snart klar med matlagningen och efter det sticker jag till gymmet. Är ju redan träningsklädd som ni kanske ser. Efter kvällens två pass väntar mitt första personalmöte på gymmet. Blir alltså ännu en sen kväll för mig, men en rolig kväll förhoppningsvis!

Kommentarer
Postat av: may

tufft o snyggt!

2010-04-27 @ 20:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0