Middag ute ikväll!

Hej på er.
Nu är tentan skriven och jag är nöjd.
Nöjd över att den är skriven och att det gick bra. Inte för att man vet det men det kändes bra i alla fall så godkänt tycker man ju att man borde ha kammat hem då.
Så otroligt skönt att ha den gjord.
I och med att vi tentade av 15hp så var det en stor tenta. En tenta där man skrev mest hela tiden, jobbigt!

Satt i nästan fyra timmar och det är rekord för mig, men fy för att sitta och skriva i fyra timmar. Man blir så otroligt uttömd efter det.

Efter tentan var det storhandling på G. Alltid lika skönt att få fylla på köket med godheter.
Nu har jag bara haft två sköna timmar här hemma då jag inte har gjort någonting, urskönt!
Okej jag har ett arbete som ska vara klart och inskickat imorgon men det gör jag imorgon, idag förtjänar jag lite ledighet.

Snart ska jag iväg in till stan för att möta upp mina klasskamrater. Vi ska fira tentan genom att äta middag tillsammans. Fest blir det i helgen istället för idag, det är ju bara måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0