Märkliga söndag!

Det gick bra att plugga idag, träffade tjejer från klassen. Vi satt utanför skolan på ett trädäck och pluggade i över tre timmar. Härligt att få sitta ute och få lite frisk luft. Vi satt där utan jackor och de flesta bara i ett linne, tänk va varmt det är nu för tiden.

Men det var halv söndagen det, en halva som var bra!
När jag kom hem så dog jag lite dock, tröttheten slog till och jag kände att jag kunde inte tränga undan astmabesvären längre. Så sen klockan fyra idag har jag legat i soffan och hostat, sovit lite men det jag har spenderat eftermiddagen i huvudsak med var att titta på Millenniumserien på Svt-play!
Jag har ju helt missat serien och det är kul att se skillnaderna från filmen.
Ussch jag hatar mina astmabesvär, det gör verkligen ont i mina luftrör och jag hatar att behöva anstränga mig för att andas lungt och fint.

Nu ska jag bara fortsätta slappa här framför tv:n. Vi ser på parlamentet och sen blir det kanske Wallander.
Mys blir det i alla fall.
Robin är som en hjälte i dessa tider då mina krafter sviktar, han handlar, lagar mat och servar mig.

Åh förresten! Idag fyller Finaste Karin hela 20år! Massor av kramar till dig vännen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0