Maja är snäll hon!

Fick en kommentar av fina Maja innan:

mmmm, müsli! lotta, jag blir så inspirerad av dig. inte för att jag ska göra müsli eller plugga inför någon tenta, men bara att läsa att du gör så mycket o är så företagsam o ambitiös gör att man blir motiverad att göra saker själv. bättre än någon av de stora bloggarna ;)

Jag blir så glad av sånt här. Maja du är så bra på att få en glad, du borde också få veta det så nu vet du. Alla dessa fina kommentarer, de gör mig lite extra glad och ger mig ännu mer energi.

Vet inte ens vad jag vill komma fram till jag vill väl bara få vara glad över kommentaren. Men sen tycker jag också att alla bör tänka som Maja. Inte om hennes åsikt om mig kanske men att hon verkligen säger till folk vad hon tycker, speciellt när hon tycker något är bra.
Jag menar hur många är det inte där ute som tycker något positivt om något men inte säger det? Varför inte liksom? Säg det och gör en eller flera personer glad.
Tig inte utan säg vad du tycker.

Tack Maja! Tillsammans inspirerar vi varandra, det fortsätter vi med tycker jag ;)

En bild från Augusti 2009 då vi skulle på inflyttningsfest hos Asin. Här bygger vi ihop Asins inflyttningspresent, tre våningarskakafat med hemgjorda kakor på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0