Lyckorus!

Jag hoppas att jag kommer ha samma positiva goda känsla efter varje steppass som jag genomför.
Kom för etttag sen hem från mitt första egna pass( och då menar jag första passet utan att min lärare stod längst bak i rummet och såg allt) och jag är verkligen hur glad som helst.

Det värmer i mitt hjärta över att få hålla på med detta och att få positiv feedback från deltagarna varje gång jag hat lett ett pass gör mig bara ännu mer sporrad.
Åh jag kan inte ens beskriva det jag känner tror jag.

Men i alla fall, idag har det bara blivit plugg och träning! har varit i skolan mellan åtta och sex så därmellan hann jag bara med lite käk.
Och nu gör jag detsamma, äter alltså.

Nej jag är för trött för att skriva, trött men samtidigt finns det ett lyckorus inuti min kropp som bara vill ut!
Ska försöka göra en sista räkneuppgift på en gammal tenta innan jag lägger mig, behöver göra det tills morgon. Det lär väl ta en halvtimme eller något.

Sorry för att bloggen mest handlar om plugg och skola för tillfället, men det är nästan bara det som händer i mitt liv just nu. Men inte är jag ledsen för det inte för det är ju det jag vill hålla på med, det och att pussa på Robin!

Så, på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0