Långfredagen

Glad påsk på er alla, För nu är det påsk och det ska firas!

Klockan är bara elva så här denna långfredag men vi har redan hunnit med en hel del.
Dagen inledde jag med en skön joggingtur på 6km.
Det är otroligt skönt att få springa på barmark och slippa tänka på var man trampar för att inte stuka fötterna.
Fem grader var det ute så tidigt på morgonen och det innebar att jag kunde springa i löparthigts, tunnt linne med en långärmad tröja över utan att frysa. Skönt må jag säga.

Efter det hoppade jag in i duschen gjorde mig iordning. Sedan ställde jag mig i köket och bakade scones till hela familjen Myte. Mysigt att få baka i någon annans kök faktiskt. När de var i ugnen hjälptes vi åt att duka fram ett stort och gott frukostbord som vi sedan toppade med nybakta varma och mjuka scones. Ni kan ju själva tänka er hur svårt det var för mig att sluta äta även om jag var proppmätt.

Robin han har faktiskt suttit vid en symaskin hela förmiddagen för han håller på att laga sina byxor och nu när han blev klar med det så springer han och hämtar nästa par som han nu håller på att sy upp.
Vilken flitig kille jag har, tycker ni inte?

Robin in action!

Nu ska jag fixa till håret och efter det ska jag oc May köra till stan för att lämna ett par filmer. Sen blir det konstrunda med hennes systrar från Stockholm.
Egentligen skulle jag träffa Maja men hon blev sjuk så då ändrade jag raskt mina planer.

Robin ska till Adam i eftermiddag och i och med att vi ska träffa honom ikväll också så tyckte jag att de kunde få vara i fred ett par timmar först.

Kommer nog bli en toppendag!
Vad har ni för er idag?
Jag hoppas att alla mina kursare försöker njuta av "ledigheten", vi är värda det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0