Kvällsfika!

Åh vad det är trevligt att fika med ett par goda vänner. Speciellt på kvällen för då är det lugnt överallt och ingen stressar.
Som in förstår har jag nu kommit hem från en väldigt mysig fika med tre kära vänner till mig.
Det är bland annat dem jag ska springa Blodomloppet med den 20 maj. Men mer om det en annan gång.

Nu sitter jag i sängen och ska på gårdagens avsnitt av Plus, en av mina lärare är med där ännu en gång. Denna gången är det en lärare som är där för att prata om nyttigt godis. Förra gången någon av mina lärare var där var det för att prata om kvaliteer på olika stekpannor.

Ussch jag kände en massa hemlängtan på vägen hem idag från stan. Det var väldigt jobbigt att åka från Skåne denna gången och känslan av saknad har legat och grott i min kropp nu i snart två dygn.
Men det enda sättet att få bort jobbiga tankar är genom att aktivera sig så det tänker jag göra de följande dagarna.
Plugg, jobb , träning och Step är det som jag bör lägga min tid på.

Sov så gott.

Kommentarer
Postat av: jossan

Men du kommer väl hem till skåne lite i sommar? För vi måste ju ses! Får ju abstinens av att inte träffa er två! Nu ska jag till läkaren, heja...! Kramkram

2010-04-08 @ 09:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0