Köksstädning!

Hej på er.
HUr mår ni? Har ni också solsken och nästan tio grader?

Har varit i skolan fram till lunch, väl där städade vi det var dagens uppgift.
Att städa kök är relativt kul tycker jag, man kan ju städa mycket tråkigare saker så att säga.
Kom hem vid ett och då fortsatte jag att städa här hemma. Tog köket här med ;) Fast jag hann bara halv köket, på en och en halv timme. SÅ ni förstår kanske hur nogrann jag var?
Men det tar ju lite tid att städa ugnene och skåpen då man måste plocka ut alla saker först.
Tar nog resten imorgon för nu ska jag nämligen ner till skolområdet igen.

Det är fredag, vi är lediga i och med att kursen är avslutad och det ska vi fira genom att dra till After School! Vi är ett gäng tjejer som ska dit och ha kul.
Sen drar vi vidare hem till någon för att baka äpplekaka och äta upp den så klart! Kommer nog bli en trevlig kväll.

Robin som fortfarande är krasslig stannar hemma och vilar upp sig.

Nu ska jag äta upp min matlåda med linssoppa innan jag tar bussen mot stan.
Ha en trevlig fredag.




På tal om ingenting så kan jag säga att jag hatar mitt hår just nu!
Det är råttfärgat och för långt för min frisyr... Tur att jag snart ska göra något åt det. Men mer om det en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0