Ikväll gäller det!

Idag är jag väl lite mer nervös än vanliga tisdagar kan jag säga.
Ikväll är det uppkörning och jag börjar redan nu känna att det börjar pirra i min mage.
Hoppas att alla steg sitter, att rytmen sitter, att jag kommer ihåg alla styrke låtar, att jag leder ut bra, att jag orkar vara stor i mina rörelser under hela passet.
Men det jag hoppas på mest är nog att luftrören ska hålla och att jag inte hostar allt för mycket under passet.

Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra ikväll för går det bra idag så kommer jag få leda mitt första egna pass på torsdag. Och då menar jag att jag får köra helt själv utan att Anne står längst bak i hallen och granskar mig ;)
Hade varit skitkul att få dra igång nu. Så jag hoppas att det går bra, ni får hålla tummarna.

Annars har jag mest pluggat idag förutom steplektionen som jag hade i morse. Sen har jag även blivit klar med Siman som jag påbörjade igår.
Nu är den upphälld på flaskor och ska stå i kylen till nästa vecka för att jäsa lite ytterligare.  Ska bli kul att se hur det smakar.


Nej nu ska jag ladda inför ikväll.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0