Hemmafix!

Idag har det varit en lugn dag. Hade endast en redovising idag och den var klar redan vid elva så då begav jag mig hem för att baka bröd, vika tvätt, springa en runda och fixa lite andra saker.

Sen åkte jag till skolan för att gå på ett möte. Men mötet var slut tidigt så jag kom snabbt hem till min Robin igen. Då vankades det middag. God middag ska in tro, det blev fajitas(stavning?) och egna tortillabröd så klart ;)
Vi behövde lite extra lyx idag nu när Robin är halvkrasslig och jag har tid igen. Nu efter tentan har man ju ett liv.

Robin steker bröden som jag precis hade kavlat ut och jag tog mig an grönsakshackningen.

Efter maten fick jag värsta baksuget men istället för att baka något så slängde jag ihop en sats müsli som jag vet Robin har längtat efter. Han hade egentligen sagt att han skulle göra det men nu när han är sjuk så gjorde jag det.
Vem vill inte skämma bort en sjuk pojkvän?

En müsli plåt som ska in i ugnen...

Nu ringde klockan, Müslin är alltså klar!

Kommentarer
Postat av: may

min musli är slut:(

2010-04-21 @ 19:53:00
Postat av: Jossan

Jag vill också ha er müsli!! Den verkar så himla god! :)



Förresten, hälsa robin att han har snygga och synliga deltoideus nu! Najs! Bra gymmat av honom ;)

2010-04-21 @ 20:08:02
Postat av: Maja

mmmm, müsli! lotta, jag blir så inspirerad av dig. inte för att jag ska göra müsli eller plugga inför någon tenta, men bara att läsa att du gör så mycket o är så företagsam o ambitiös gör att man blir motiverad att göra saker själv. bättre än någon av de stora bloggarna ;)

2010-04-21 @ 21:04:22
URL: http://majalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0