Härliga Lördag!

Hej på er!

Idag är jag glad, jätteglad!
Solen skiner och jag har redan hunnit med ett Core pass och en härlig joggingrunda i solen. Det var inte bara jag som vara ute och sprang idag, nej det var nog halva Holmsund tror jag ;) Kul att springa när det är så mycket folk ute för då får man massor av extra energi. Synd bara att vinden var så hård idag, men men. DÅ fick jag kämpa lite extra.

Sen nu har jag precis fått i mig en rejäl bit blodpudding och sallad till lunch.
Ska snart ner till Konsum för att handla alvedon och lite andra godsaker till min fortfarande sjuka Robin.

Igår hade jag förresten en jättetrevlig kväll. Först blev det After school med buffe och god dricka. Sen gick vi vidare hem till Zara där vi gjorde Äpplekaka samt kladdkaka. Sen hade vi fredagsmys ihop. Halva klassen var typ där i hennes etta. Men finns det hjärterum så finns det skärterum. Det blev en väldigt mysig kväll som avslutades med att jag åkte hem och pussade på Robin.

Men ikväll då blir det inget mys . Nej då blir det fest!
Nästan hela klassen ska på samma fest där vi ska ha otroligt kul ihop och fira att kursen är slut.
Funderar på att sova hemma hos någon ikväll så jag slipper åka hem så tidigt. Ska nämligen in till stan imorgon igen så det är knappt lönt att komma hem...

Hörs senare för nu ska jag till Konsum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0